Proje Adı |
İnsanlar Önemsendiğini Bilene Kadar Ne Bildiğinizi Önemsemeler |
Sunulan Hibe Programı |
Trakya Kalkınma ajansı Teknik Destek Programı |
Başvuru Sahibi |
Edirne Sultan 1. Murat Devlet Hastanesi |
Proje Ortakları |
- |
Proje Bütçesi |
3.150 TL |
Proje Süresi |
3 Gün |
Uygulama Tarihleri |
20-21-22 Kasım 2018 |
Proje Amacı |
İnsan kaynakları ve hizmet kalitesini geliştirmek |
Proje Özeti |
Proje ile Acil servis çalışanlarının zor hasta grubu ile etkili ve verimli bir iletişim kurarak, insan ilişkilerindeki sorunların minimuma indirilmesi, sağlık çalışanı ve hasta için güvenli bir ortam oluşturulması, hasta ve çalışan memnuniyetinin artmasına katkı sağlanması hedeflendi. Eğitim 3 gün süreli 7 saat olacak şekilde toplam 21 saatlik eğitim olarak gerçekleşti. Çatışmalı Zor Durumlar, Sorun Çözme ve Proaktif Yaklaşım, Güven Uyandırma, Memnuniyetsiz Kişileri Memnun Etmede Dikkat Edilecek Hususlar, Negatif Uyaranlara Karşı Duyarsızlaşma Ana başlıklı konular ile uygulama ve öğretici oyunlar eşliğinde 3 eğitim seansı şeklinde Eğitim Uzmanı Saba Deniz UZUN tarafından uygulanarak 80 kişilik katılımla başarı ile tamamlandı. |